'احمدی‌نژاد؛ معجزه هزاره سوم'
نوشته شده توسط : مرتضی / حمید

علت انتشار 'احمدی‌نژاد؛ معجزه هزاره سوم' از زبان فاطمه رجبی

خانم رجبی درباره این موضوع که آقای هاشمی رفسنجانی عوض شده و دیگر آن هاشمی قدیم نیست، اظهار داشت: من معتقدم ایشان از اول همین بوده است. این هاشمی همان هاشمی 57 است.    

"فاطمه رجبی" در مصاحبه با نشریه مثلث، مطالب و سخنان جالبی را درباره فعالیت‌های سیاسی خود و همچنین برخی سیاستمداران ایران مطرح کرده است.

خانم رجبی در پاسخ به سوالی درباره علت نگارش کتاب "احمدی‌نژاد؛ معجزه هزاره سوم" که به بررسی وقایع انتخابات دوره نهم ریاست جمهوری می‌پرداخت، گفته است: کتابی که من در مورد انتخابات نهم نوشتم، از خیلی قبل انگیزه من بود؛ یعنی از وقتی که خاتمی بر روی کار آمد و فاجعه‌ای در این مملکت، اسلام، تشیع و نظام اسلامی را در بر گرفت و معتقدم اگر وجود مقام عظمای ولایت نبود، این فاجعه قطعا تاکنون مضرات زیادی را بیش از آنچه به جای گذاشت، برجای می‌گذاشت.

همسر سخنگوی دولت نهم اضافه کرده است: در این کتاب من نظر بسیاری از مراجع و بزرگان را هم نوشتم که آن‌ها هم از کلمه معجزه راجع به اصل انتخابات نهم استفاده کردند. به واسطه انتخابات نهم ایران، من هم با این رویکرد و انگیزه‌ای که از قبل داشتم این کتاب را نوشتم.

فاطمه رجبی در بخش دیگری از این مصاحبه، این موضوع که آقای هاشمی رفسنجانی عوض شده و دیگر آن هاشمی قدیم نیست، اظهار داشت: من معتقدم ایشان از اول همین بوده است. این هاشمی همان هاشمی 57 است. همان هاشمی قبل از انقلاب است. اگر خاطراتش را هم بخوانید می‌بینید آن طور که می‌گویند چیزی تغییر نکرده است. او به دنبال تغییر رژیم سلطنت برای قدرت‌یابی خود و همفکرانش بوده است.

وی درباره برخی نقل قول‌ها از امام (ره) درباره آقای هاشمی هم گفته است: شما می‌بینید بیشتر این حرف‌هایی که زده می‌شود، همه از قول خود هاشمی یا از قول اطرافیان ایشان است اما من معتقدم هاشمی بعضی از مسائلی که در خاطراتشان گفته دروغ است.

منبع:رجانیوز





:: بازدید از این مطلب : 476
|
امتیاز مطلب : 130
|
تعداد امتیازدهندگان : 40
|
مجموع امتیاز : 40
تاریخ انتشار : 14 مرداد 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: